tiistai 23. heinäkuuta 2013

I took a chance with my heart and I feel it taking over

Oon koko bloggaushistorian paskin bloggaaja myönnän. Kesä kohta ohi eikä postauksen postausta siitä mitä oon tehny/kenen kanssa/missä. Toisaalta eipä mulla ookkaan sen pahemmin kerrottavaa mun kesästä. Oon löhöilly vaan, olin heinäkuun kaks ekaa viikkoa töissä ja sillon en pahemmin tehny mitää muuta ku duunia, nukuin ja olin Rajakylässä.

Sen jälkee en oo oikeestaan tehny mitään sen merkittävämpää, enkä kyllä jos totta puhutaa nii sitä ennenkää. Kaupunkiinkaa ei nykyään jaksa enää persettä raahata. Oon vaan nauttinu pitkistä aamuista, herätyskellottomista päivistä, omasta seurasta ja hyvästä musiikista. Tottakai myös kullan ja muutamien kavereiden seurasta. En tiiä miks, mutta en vaa jaksanu asettaa tälle kesälle mitään hirveitä paineita, oon vaan nauttinu siitä että voin olla tekemättä mitään ja olla vaan. Eikö se oo se loman pointti, ottaa rentoutumisesta kaiken irti?

Viikonloppuna ois varmaan kaikkien oululaisten oottama Qstock, mut ees se ei saa mua innostumaan oikeestaan. Vuos sitten tähän aikaan oisin jo suunnitellu kaiken perjantai-lauantaille valmiiks, mutta meh. Oikeestaan uuvuttaa ees aatella koko tapahtumaa. Inhoan draamaa ja heilutaan-nyrkit-pystyssä meininkiä ylipäänsä ja sen voin luvata, että tätäkää Qstockkia ei selvitä ilman kumpaakaan edellämainittua. Ehkä ostan kunnon mässyt ja oon kotona samalla ku muut on dokaamassa Leeverin puistossa. Ehhhh.

Toivottavasti teillä on ollu kiva kesä ja tää mun säälipostaus kelpaa tältä erää! Voisitte kyllä ehottaa mulle jotain postausideoita, mitä haluaisitte nähä/minkälaisista postauksista tykkäätte, tällä hetkellä ku on aika inspikset nollissa tätä blogia kohtaan. Anonyyminäki niitä kysymyksiä ja pyyntöjä voi laittaa. Tehkää palvelus ja mulle tulee instant hyvä mieli! ♥

- Kerttu

2 kommenttia:

  1. meikkipostaus miten teet arkimeikin ja mitä käytät

    VastaaPoista
  2. Parisuhdepostaus! :) millo muute meinaat tehä iha normi postauksen?

    VastaaPoista