maanantai 7. lokakuuta 2013

Let's turn forever you and me

(Tänään vuosipäivä tuon ylläolevan komistuksen kaa, ja kyllä, mun on ihan pakko hehkuttaa joka paikkaan koska ensimmänen vuosipäivä kenenkään kanssa ikinä mun elämässä. ♥) Pienesti on ilmat muuttunu näistä kuvista, mitä kaivoin tätä postausta varten. Koulut on alkanu jo aikapäiviä sitten ja mulla on muuttunu tapahtumarikkaat päivät koulukirjoiksi, laiskotteluks ja kotipäiviks. Oon ollu koulun takia lievästi sanottuna vähän kuollu täällä blogin puolella, mutta ku oon nykyään niin laiska tekemään mitään. Loppukesä meni suurimmaksi osaksi Niittyarossa hengaillessa ja koulut ku on alkanu nii oon tutustunu niin ihaniin ihmisiin ettei järkeä! Oon tosi ilonen, että vanhoistaki tutuista on saman koulupaikan myötä tullu tosi läheisiä. Koulunkäyntiki on niin paljon helpompaa tuolla missä tykkää olla ja on ihana ilmapiiri. Enää kaks viikkoa ja syysloma alkaa täällä Oulussa, oon iha täpinöissää vaikken oo ees mitään suunnitellu. Jos en mitään erikoista tee, niin onpaha ainaki aikaa nukkua univelat pois. :) Koitan panostaa tähän vastasuudessa vähän enemmän, bye for now!

- Kerttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti