keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

I'm making the perfect mess of my life

Espanjasta kotiuduttu jo reilu viikko sitten ja vasta nyt sain aikaseksi ottaa itteäni niskasta kiinni ja kirjotella blogin puolelle matkasta ja muutenki kuulumisista. Espanjassa oli oikeesti tosi hauskaa, mutta suoraansanottuna jos nyt saisin uudestaan valita, niin en varmaa lähtis rantalomalle. Oon tosi kärsimätön ihminen, joten altaalla makoilu enemmän kuin puolen tunnin verran kyllästyttää mua ihan hulluna ja en muutenkaan oo mikään auringon suurin fani, koska palan edelleenki (niinku jo viime postauksessa kerroin) helpommin mitä rusketun. 

Oltiin siis tosiaan viikko ja lähettiin jo heti päättäreiden jälkeen 4. päivä tiistaina ja tultiin seuraavan viikon maanantaina niin, että lento oli joskus kuuden pintaan Oulussa. Olin siis ekaa kertaa niin ulkomailla kun lentokoneessa ja tuo jälkimmäinen mua pelotti ihan hulluna. Olin ihan kauhusta kankeana ku lentokone alko tehä lähtöänsä, ku ei tienny yhtään mitä oottaa. Ei onneksi käyny sen pahemmin korviin eikä tullu missään vaiheessa lentoa minkäänlaista ahistusta. 

Meillä oli hotellilta about kahenkymmenen minuutin matka keskustaan ja kaikkialle kuljettiin Tramilla, eli sama asia ku Helsingissä kulkis ratikalla, tai metrolla. Kävin kans uimassa Välimeressä, oli ihan sairaan suolasta vettä! Ja meinas pikku paniikki iskeä, ku en iha heti päässykkään pohjavirtauksen takia omille jaloille, ku aallot oli niin isoja. 

Ei kai mulla oo sen enempää kerrottavaa reissusta, oli oikeen bueno ja mukava matkaseuraki. Ku Ouluun kotiuduin kaikki asiat mitkä on vaivannu jo pitkään päätä, on tuntunu vaa päivä päivältä selviävän enemmän ja enemmän. Ei oo mitään mistä valittaa pahemmin, paitsi että keskusta on kuollu eikä missään oo oikein mitään meisinkejä. 


Onnellinen Kerttu kuittaa ja kiittää ♥

1 kommentti: