tiistai 5. maaliskuuta 2013

wasn't lying when I said you take my breath away,

You're a supernova
Tällästä mun elämä nykyään on. Istun sisällä kotona tai Masenilla, syön syön syön, käyn keskustassa, nukun, syön. Silti en vois olla tyytyväisempi. En oo päivitelly blogia tosi pitkään aikaan tosissaan, mutta nyt oon alkanu taas kuljettaa kameraa aktiivisemmin mukana, niin ehkä tämä tästä! Ollu mukava lomanalku, vaikka en mitää sen suurempia oo tehny. Perjantaina käväsin Bysiksellä, mutta mun ilta päätty lyhyeen, koska kärsin nykyään yhä useemmin ja tiheemmin hirveästä pääsärystä. Pitäs varmaan tklla tai jossaki käyä jutskuttamassa, jos sais vaikka jotaki vahvempia särkylääkkeitä reseptillä ja halvemmalla. Tänää olin Masenilla koko päivän ja käytii hakemassa mulle hirveeseen nälkään Lainista ranskikset ja oli muuten tuskallinen matka sinne ja takas. Nyt oon kotona ku tuli suunnitelmiin muutos, mutta huomenna vois taas kikkailla jotaki, jos se aurinkoki vaikka paistas. All for now, tsaauuu! 

- Kerttu

4 kommenttia:

  1. iha hirmu siisti toi vika kuva!! :D

    VastaaPoista
  2. Näytät tossa yhessä kuvassa ihan siltä ettei sulla ois meikkiä,ja jos näin on ettei ole, niin oot ehkä sulosin ja kaunein ihminen ikinä kenet oon nähnyt ilman meikkiä ! bigbig love <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi siinä minä yks aamu just heränneenä :D Ihana oot Jenna ♥

      Poista