torstai 21. maaliskuuta 2013

I'll never regret even one minute of my life

Mulla ei oo enää elämää, tuntuu että vaikka mä kuinka kannan tuota kameraa mukana niin siellä se pysyy visusti kassissa. Synttäreitä viettelin hiihtolomaviikon perjantaina, eli 8.3. Oltiin Masenin kans ihan kahestaan ja oli kyllä paras naistenpäivä/synttärit mitä oisin voinu kuvitellakkaa vaikka suunnitelmat oliki aluksi menossa aiva mettään. Lauranki kans oon nyt tässä lähipäivinä nähny ihan hurjasti ja yhessä ollaan ikävöity Tuiran villejä aikoja. Perusjilliä meininkiä, mutta silti paljon tapahtumarikkaampaa ja paljo enemmä virtaaki tehä jotaki ku on valosaa aamusta iltaan! Pääsiäisloma ens viikolla ja tänään kävin laskemassa muutaman luokkalaisen kanssa Ukkohallan rinteitä, oli bueno pitkästä aikaa lasketella kivassa porukassa! Oon ostellu myös semmosia hetkenmielitekoja ja tällä hetkellä ainaki vielä tykkään jokasesta. Mm. vihreät Dr.Denimit ja nuo killuttimet mitkä mulla roikkuu korvissa viidennessä kuvassa. Oon myös muuten luopunu mun 20mm korvavenytyksestä, nyt se on jotain 8mm kokonen. Blaa, ei mulla varmaa muuta kuulumisia. Elämä on ihanaaaa!

- Kerttu

8 kommenttia:

  1. jotaki aivan parasta tuo ensimmäinen kuva XD

    VastaaPoista
  2. vittu repesin ko näin ton ruman XDDDDDDDDD hyi vittu oon ruma XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD paras kuva.
    ja siiri photobombaaaaaaaaaa :D:D

    VastaaPoista
  3. Ihana kerttu! :)

    Voin kertoa että tuo Lorealin hiusväri on iha perseestä! auttaa vaa ainoastaa tekemää hiukista keltaset :)

    VastaaPoista