sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Some nights, I wish that my lips could build a castle

Illanistujaisia illanistujaisten jälkeen ja oon tän syyslomaviikon jälkeen ihan kuitti. Huomenna kouluun ja arvatkaa vaan kahdesti huvittaisko? Mulla on ollu niin huippu loma jumalattoman hyvässä seurassa, et mun elämä vois mun puolesta jatkuu näin seuraavan ikuisuuden. Kolme viikkoa sitten viimeksi päivittelin ja ehtiny muuttuu moni asia mun elämässä, jotenki tuntuu yleisestiki ottaen, et pitkästä aikaa kaikki on kolahtanu raiteilleen. Jees, näissä fiiliksissä nyt läksyjen parii ja nukkuilees!

- Kerttu

2 kommenttia:

  1. seksikkäät kulmat sulla taas ;)

    VastaaPoista
  2. TAJUATKO SÄ ETTÄ ILMEILYN OHELLA KULMAKARVAT EIVÄT PYSY SIINÄ ASENNOSSA MIHIN MÄ NE PIIRRÄN KU AAMULLA MEIKKAAN. ei voi noin vitusti sun persettä kutittaa.

    VastaaPoista