maanantai 8. lokakuuta 2012

Koska mä oon mitä mä oon

Alas kurkusta, jos se turruttaa
mä tiedän monta taipumusta tuhat kertaa hullumpaa
Viikonloppu oli ja meni, en tiiä menikö liian nopeeta, mutta oon tyytyväinen. Perjantai meni chillailles keskustassa hyvillä fiiliksillä ja lauantai vielä paremmilla. Ja vieläki hymyilyttää. Tiiän, oon järkyttävä jokaikises kuvassa, mutta jotain päivitystä tännekki. Huomenna on jo tiistai ja mulla enkunkoe, joten tää nyt saa jäädä tämmöseksi. Kiitoksia kaikille, jotka teki mun lauantaista ja sunnuntaista huipun, ilman teitä mulla ei ois mitää (+ 100 muuta ällökliseistä paskalausetta). Jeeees, moro.

- Kerttu

2 kommenttia:

  1. kivat kulmat :----DDD hienosti myöskin eriparia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kulmat vääntyy niin yliluonnollisesti, että vaikka kuinka ois normi-ilmeellä suhtkoht samaa paria niin ei ne nyt in every occasion samalta voikkaan näyttää. grow up, please. ":----DDD"

      Poista