torstai 13. joulukuuta 2012

What hurts you hurts me so we're O for two

I'm still amazed how we wind up on this page,
how we playin' out the game I thought we'd never play. ♥
Ruokaa, ruokaa, ruokaa. Tuntuu että mulla on menny nyt tässä viimenen viikko siihen, että oon istunu kämpillä ja voivotellu ku ei oo bussikorttia. Ja syöny. Syy siihen, miks musta ehkä tuntuu tältä on se, että se ei vois enempää olla totta. Tässä sattunu nyt vähän kaikenlaista, mutta silti mulla on semmonen maailman paras fiilis. En muista millon viimeks oisin aamulla heränny eikä nouseminen tuntunu niin kauhialta. Mulla on nii helppo olla, ei mitää murehittavaa. Paitsi tuleva todistus, mutta noh seki on niitä elämän pieniä sivuseikkoja. Just juttelin Masenin kanssa ja totesin vaa, että asiat on yksinkertasesti vaan niin paljon paremmin ku viime keväänä tai ees vielä kesälläki. Oon onnellinen ja nyt voin onnellisena ja tyytyväisenä lähtee nukkumaan, ku tein postauksenkin aikasemmin mitä oli tarkotus. Vaikka onhan tää vähän kyny nii kuitenki, öitä! 

- Kerttu

1 kommentti: