sunnuntai 26. elokuuta 2012

Ja mä lupasin, vaikka mitä tapahtuis nii koskaan en enää rakastu.

 Kännykällä tulee otettua kuvia vaan pystyasennossa, joten se selittää suurimman osan näistä kuvista. (Tuo viimenen kuva ihan vaan siksi, että minä ja Hermis oltiin samiksia) Tyhjensin puhelimesta kuvia taas pitkästä aikaa ja voin sanoa, että mulla on ollu tähän mennessä aivan huippu vuosi. Oon tutustunu moniin ihaniin ihmisiin vielä paremmin ja kesän jälkeen oikeesti voin hyvällä mielin alkaa keskittyy taas kouluun ja laskee päiviä seuraavaan kesälomaan, haha. Viikonloppu oli ja meni, huomenna taas väsynein fiiliksin kouluun. Ei mulla oikeestaan oo mitään kerrottavaa, muuta ku että hämmentävää oli. Nyt jatkan maailman parhaan soittolistan popitusta ja josko sitä joskus läksyjen kimppuu? Anyhows, pitäkää kivaa ja olkaa kilttejä!

- Kerttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti