sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Well I'm scared of what's behind and what's before

Onnellisuutta ja silkkaa kurjuutta. Lämpimiä pilvisiä päiviä ja kylmiä aurinkoisia. Kylmää ja lämmintä juotavaa. Hyvää oloa ja pahaa. Itkua ja naurua. Ihmisten läheisyyttä ja absoluuttista yksinäisyyttä. Mun päivät on ollu tapahtumarikkaita ja tasapuolisesti täynnä negatiivisia, kuin positiivisiaki asioita. Päällimmäinen ajatus tälläkin hetkellä on se, että mun ikioma punatukkainen, aina iloinen Alma lähtee Meksikoon huomenna, ja tulee vasta kesäkuun 29. päivä takasin Ouluun. En ehkä kestä, vaikka se onkin periaatteessa pieni aika, mulle se tuntuu hirveen suurelta. Oon myös hajottanut ilmeisesti mun oman koneen, niin joudun käyttämään alakerran konetta ja tässä datistelu on harvinaisen epämiellyttävää, ku tuntuu, että porukat hönkii koko ajan niskoille. Mut joo, tässä nyt tämmöstä pientä päivittelyä mun elämään, viimestään päättärimerkeissä palailen, tsau!

- Kerttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti